قوانین اصلاح برقی که باید در سال 2020 بدانید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قوانین اصلاح برقی که باید در سال 2020 بدانید
نوشته شده در جمعه 23 آبان 1399
بازدید : 63
نویسنده : jessica

 

(Shaving) تراشیدن چیزی فراتر از ساده و صاف نگه داشتن صورت است. این یک آداب و رسوم برای مردان جوان است که وارد دوره بلوغ می شوند. پسران جوان بزرگ می شوند که پدرها و پدربزرگ های خود را اصلاح می کنند و طولی نمی کشد که آنها به تنهایی شروع به تقلید از آن می کنند. این یکی از کارهایی است که بچه ها برای بزرگ شدن انجام می دهند. هنگامی که پسری به سنی رسید که ادعای موجهی برای اصلاح داشته باشد ، این یک تجربه هیجان انگیز و بخشی از انتقال از پسر به پسر جوان است. اما ، مانند بسیاری از کارهای بزرگسالان که بچه ها آرزو می کنند ، طولی نکشید که این یک کار خسته کننده دیگر می شود.

 

 

 

مزایای استفاده از تیغ برقی

 

در حالی که بسیاری از آقایان چشم به راه اصلاح آرامش بخش خود هستند ، اما مردان دیگر به دلایل گسترده ای ، از پوست حساس گرفته تا کمبود وقت ، از این عمل می ترسند. به همین دلیل است که محبوبیت ریش تراش های برقی افزایش یافته است و عملکردها و مزایای متعددی را ارائه می دهد که اصلاح خیس نمی تواند تأمین کند. در اینجا چند دلیل خوب برای افزودن یک (یا بیشتر) به زرادخانه خود آورده شده است.

 

نحوه اصلاح با تراش برقی (electric shaver)

 

1. آماده سازی

مگر اینکه از یکی از نژادهای جدید اصلاح کننده های مرطوب و خشک استفاده کنید - که می تواند با آب یا بدون آن استفاده شود - اگر ریشه های پوست شما خشک و سفت باشد ، از ریش تراش برقی نتیجه بهتری خواهید گرفت. برای اطمینان از عاری بودن از آلودگی و چربی پوست (روغن طبیعی پوست) از یک محصول اصلاح الکتریکی مبتنی بر الکل استفاده کنید. بیشتر آنها با موادی مانند ویتامین E فرموله می شوند ، اطمینان حاصل می شود که پوست شما محافظت می شود و تحریک به حداقل می رسد.

 

 

2. صورت خود را بشویید.

آب گرم ، دوش آب گرم یا پارچه گرم صورت به نرم شدن ریش شما کمک می کند و بدین ترتیب راحت تر می توانید ریش تراشید.

صورت خود را با یک پاک کننده ملایم صورت بشویید تا از آلودگی های جمع شده خلاص شوید. [1] اگر پوست حساسی دارید ، با یک متخصص مراقبت از پوست مشورت کنید تا بفهمد چه پاک کننده ای برای شما بهتر است.

اگر وقت دوش گرفتن ندارید ، یک دستشویی را با آب گرم مرطوب کنید. آن را برای چند دقیقه روی ریش / ته ریش خود نگه دارید.

 

3. زاویه را درست بگیرید

ریش تراش را در زاویه سمت راست صورت بگیرید و با استفاده از دست آزاد ، پوست خود را که هنگام اصلاح اصلاح می کنید بکشید تا موها به حالت ایستاده قرار بگیرند. این اطمینان از حداکثر تماس با پوست ، کاهش زمان اصلاح و به حداقل رساندن گرفتگی پوست است. ریش تراش های فویلی فقط با ضربه های عقب و جلو بهتر کار می کنند ، در حالی که تراش های چرخشی نیز باید با حرکت دورانی استفاده شوند.

 

4. دانه موهای صورت خود را پیدا کنید.

مکانهایی را که موهای صورت شما رشد می کند مالش دهید و جهتی که احساس صاف می کند جهتی است که "با دانه" است. این جهت دیگر هنگام مالش مقاومت می کند. این "در برابر دانه" است.

فرقی نمی کند که موهای صورت شما صاف ، موج دار یا درشت باشد ، یادگیری جهتی که در آن رشد می کند به شما امکان می دهد از تحریک و موهای رشد نکرده جلوگیری کنید.

 

5. با آن همراه باشید

صبر با هر نوع تکنیک اصلاح فضیلت است اما اگر تازه وارد اصلاح برقی باشید بسیار مهم است. اگر شما در تمام طول زندگی خود از تیغ مرطوب استفاده کرده اید و تصمیم دارید برقی شوید ، چند هفته طول می کشد تا پوست شما با روش جدید اصلاح سازگار شود. به آن پایبند باشید ، حتی اگر از ابتدا احساس تحریک خفیف کنید.

 

آیا تیغ برقی برای پوست مضر است؟

 

بسیاری از مردان بزرگسال به دلیل اثر تحریک کننده ای که می تواند بر روی پوست داشته باشد ، چشم به راه اصلاح نیستند. پوست برخی از افراد حساسیت بیشتری نسبت به سایرین دارد ، اما بیشتر مردان در یک زمان یا دیگری تأثیرات ناخوشایند اصلاح را روی صورت خود احساس کرده اند. گاهی اوقات این برشی است که جلوی خونریزی را نمی گیرد ، در برخی مواقع ممکن است بثورات جزئی ایجاد شود. حتی پوست های غیر حساس بعد از اصلاح سخت حداقل تا چند ساعت احساس خام خواهند کرد.

 

در مورد اصلاح صورت ، به طور کلی دو راه وجود دارد: شما می توانید با تیغ برقی بروید ، یا می توانید تیغه ای را انتخاب کنید ، چه تیغ مستقیم باشد ، چه تیغ چند تیغه محوری قابل استفاده مجدد ، تیغ ایمنی یا نوع یکبار مصرف . احتمال این وجود دارد که یک نوجوان در ابتدا ترجیح زیادی نداشته باشد ، اما با رشد پسر ، او نظر بیشتری در مورد نوع تیغه صورت او دارد. به طور کلی ، ریش تراش های برقی برای پوست های حساس بهتر هستند زیرا فرصتی برای بریدگی ، لک زدن و یا سوختگی تیغ وجود ندارد. این بدان معنا نیست که هیچ گونه تحریک با تیغ های برقی وجود ندارد ، اما به طور کلی در پوست های حساس راحت ترند. مانند Erazio Shaver.

 

 

 

ریش تراش های برقی چگونه کار می کنند؟

 

محققان در مورد دو نوع اساسی ریش تراش برقی بحث کردند.

روتاری - این ریش تراش ها دارای تیغه های برش به شکل دایره هستند ، در نتیجه یک ضربه اصلاح ایجاد می شود که ماهیت مارپیچی دارد.

فویل - این ریش تراش ها دارای یک حرکت افقی هستند که به عقب و جلو می روند و در نتیجه یک ضربه اصلاح به صورت مستقیم ایجاد می شود.

برخی از تیغ های برقی هر دو نوع دایره ای و افقی را در آرایش های مختلف ترکیب می کنند.

 

اصلاح خوب چیست؟

 

محققان عناصر زیر را به عنوان ویژگی های اصلاح خوب ارائه دادند:

 

نزدیکی

دقیق بودن

بهره وری

راحتی پوست

دقت، درستی

آنها متذکر شدند که برای اکثر مردان ، ترکیبی از همه این ویژگی ها ایده آل است.

 

نتیجه

 

بهترین روش اصلاح در واقع روشی است که بدون توجه به دلایل انتخاب یکی از روش های دیگر ، برای شما بهتر جواب دهد.

سم خود را انتخاب کنید و از اصلاح خود در gadgetplus لذت ببرید!




:: برچسب‌ها: shaving ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: